zeeyta sam

The Writer





Hello and Welcome to My Official Blog fat zomba(s). Ku bukan lah writer yang terkenal, just writer untuk diri sendiri sahaja. I just shared what I like and feel. Put your own words. I hope you like my new skins. Thank you :)

Travel This Site



The Cbox Song



♦ URL blog wajib ade not email
♦ Harsh words & Anon not allowed


Please Click my Nuffnang for Supporting on My Wedding Collection. T.Q :)




Credits


This skin is made by : Mrs AF
Some helped from :
Unnie Atiqah
Some coding from :
Fatin Hazwani
Using basecode :
Aishah Baharudin

All rights reserved ® zeeytasam 2011 - 2012


.contest definisi cinta.


Tuesday, March 15, 2011 Tuesday, March 15, 2011 4 Atashinci(s)

Assalammualaikum. Arini unline kejap kat facebook. nengok2 der orang invite join contest. hehehe. Adiah best ;).. kalaw nak tahu lebey lanjut, click sini. Per lagi jom lah kter masuk contest ni ramai-ramai..hehehe. ZT nak join contest ni bukan sebab ianyer pasal adiah BUT pasal Cinta. Nak tahu per yang ZT nak citer, scroll down yer.. hehehe



CINTA ni banyak definisinyer. Sebagai mana yang kter tahu, cinta kita pada Allah, cinta kita pada rasul, cinta kita pada ibu bapa kita, cinta kita pada adik beradik kita, cinta kita pada kekasih kita, cinta kita pada rakan-rakan kita, cinta kita pada binatang, cinta kita pada alam. ehemm banyak sebenarnyer. cuma kiter sedar ngan x sedar jer sebenarnyer. Sumer yang ader kat atas muka bumi ni kita perlu ader rase cinta. 
*
*
Cinta Pada AYAH & IBU:
"Saya sangat sayang pada ayah and ibu saya". Awak sumer pown sayang ayah ngan ibu awak juger kan. Bohong lah kalau awak sumer tak sayang mereka berdua. Mereka lah yang telah membesarkan kiter dari kita lahir hingga sekarang sampai kter dah nak kawen. So berterima kaseh lah pada mereka berdua. Cintailah mereka dengan sepenuh aty. Belum tentu kita dapat balas jasa mereka berdua. Jangan persiakan mereka.



*
*
Cinta Pada Kekasih ;):
Pada sesiaper yang sudah berpunyer tu cintailah kekasih kter tu sepenuh aty okeyh. Jaga lah dia sebaek-baeknyer. Jangan cuba untuk berpasang dua. Nanti last2 kter yang kecewa sebab laki-laki itu lari tinggalkan kiter. Ibu sayer cakap, kalau nak cari lelaki ni, biar lelaki tu yang suker gler kat kter. kter buley suker kat seseorang lelaki tu gler2, BUT u alls cuba bayangkan, If laki yang kter sayang sangat-sangat tu curang kat kter n tinggalkan kter sebab pompuan lain mcm mn..?? kiter mesti frust kan. hehehe. BTW, pape pown dari aty dalam setiap hubungan. 

Dalam satu hubungan tu mesti ader persefahaman, kejujuran, keikhlasan, and yang paling penting kepercayaan pada pasangan kiter ;). Macam ZT, ZT memang sayang sangat-sangat and love more n more n more ngan hencik kecayangan ZT ni. Walaupown kami jaoh, jarang berjumpa, just contact ngan phone jer, tapi kami ader kepercayaan antara satu sama laen. ZT percayer dia CINTA ZT. INSYAALLAH.


*
*
*
Sayer cinta mereka semua. sayer cinta mereka dengan sepenuh aty, jiwa dan raga sayer. Sayer akan jaga mereka dengan sepenuh aty sayer ^^,). InsyaAllah. To my love, i love u more and more. U very speciall deep in my heart. really..!! i mean it. I hope u and me will be together forever and ever. InsyaAllah, God will help we dear ;).
*
*
okeyh.. now I already finished making this contest entry. And now let's do it for tag to 3 person.. hehe
And finally I choose..jeng..jeng..jeng.. ;)

Labels: ,



Before You leave my page, PLEASE click my Nuffnang for supporting on my wedding collection. T.Q :)