zeeyta sam

The Writer





Hello and Welcome to My Official Blog fat zomba(s). Ku bukan lah writer yang terkenal, just writer untuk diri sendiri sahaja. I just shared what I like and feel. Put your own words. I hope you like my new skins. Thank you :)

Travel This Site



The Cbox Song



♦ URL blog wajib ade not email
♦ Harsh words & Anon not allowed


Please Click my Nuffnang for Supporting on My Wedding Collection. T.Q :)




Credits


This skin is made by : Mrs AF
Some helped from :
Unnie Atiqah
Some coding from :
Fatin Hazwani
Using basecode :
Aishah Baharudin

All rights reserved ® zeeytasam 2011 - 2012


.Alahai.. chomellnyer.


Saturday, April 16, 2011 Saturday, April 16, 2011 2 Atashinci(s)

Assalammualaikum ^^

Alahai baby. Chomellnyer kamoo. Biler tengok gambar baby ni rase macam mahu picit2 jer idung dia ngan cium2 pipi dia.. Mmmuahhhx. Geram betowl tengok baby ni taw..!! Biler lah agaknyer bley dapat baby sechomell ni.. hehehehe. Kater owang tua2, kalau kiter tengah pregnant, and then kiter tengok pic baby yang chomell2, kebarangkalian 90% anak kiter akan chomeeeeellllll ^^,)... Waaahhhh, biler dengar citer macam ni, sok time pregnant mestilah mahu buat.. towl x..??? hahahahaha


chomellnyer tika dia senyum. Kiter pown turut senyum sekali, Rase ader satu perasaan halus yang singgah biler tengok baby senyum.



alalalalalala... tomeeyyyhhh nyeeeerrrrrrr... men ngan tuala


syok jer tengok dia tidow kan. 



haaaa.. mata dia biru lah.. hehehehe
sangat chomellll ;)
i like it.



Labels: , , ,



Before You leave my page, PLEASE click my Nuffnang for supporting on my wedding collection. T.Q :)