zeeyta sam

The Writer





Hello and Welcome to My Official Blog fat zomba(s). Ku bukan lah writer yang terkenal, just writer untuk diri sendiri sahaja. I just shared what I like and feel. Put your own words. I hope you like my new skins. Thank you :)

Travel This Site



The Cbox Song



♦ URL blog wajib ade not email
♦ Harsh words & Anon not allowed


Please Click my Nuffnang for Supporting on My Wedding Collection. T.Q :)




Credits


This skin is made by : Mrs AF
Some helped from :
Unnie Atiqah
Some coding from :
Fatin Hazwani
Using basecode :
Aishah Baharudin

All rights reserved ® zeeytasam 2011 - 2012


Miss You


Sunday, January 20, 2013 Sunday, January 20, 2013 0 Atashinci(s)

Assalamualaikum
Bismillah

Today why so bored..?? Rase sunyi yaaa amat sangat. Nothing to made. Just sleep, cooking, on9. Urghhh.. handfone no mesej n quit n silent for today. Time sowang-sowang camni la rindu si dye Mr.H :'). Apa la agaknyer khabar dye nun jauh di sana yer. Hopefully dye dalam keadaan sihat walafiat. Kata orang, sejauh mana pun orang yang kita syang tu pergi/tinggal, satu hari nanti kita pasti akan bertemu dengan dia semula :'). Dan jikalau dia adalah jodoh kamu, sejauh mana pun pergi, pasti dye akan datang pada kita :'). Semua tu da ditentukan oleh Allah. Kita sebagai hambanya, harus sabar, berdoa, bersyukur, redha dan tawakal. Jodoh kita rahsia Allah :').

Awak, sekarang saya dan awak terpisah. Saya harap, saya mohon, saya berdoa agar hubungan kita kekal, agar kita bersatu satu hari nanti. Awak, saya tak lupa awak dalam setiap perkara yang saya buat. Saya tak pernah lupa berdoa agar hubungan kita kekal dalam setiap doa ketika saya solat. Semenjak awak hadir, awak lah semangat tuk diri saya bangkit semula setelah kekecewaan melanda diri saya. Awak kawan saya, awak sahabat saya, awak cinta hati saya, awak guru saya, awak ustaz saya, awak segalanya untuk saya. Terima kasih awak sebab teman saya, selalu ada di sisi ketika saya senang dan susah, sedih dan gembira. Ingat lagi, tika saya dalam sedeyh, awak bagi kata-kata semangat :') lagak awak macam ustaz jer time tu. Tika saya sedang sakit, awak teman saya dan awak jadikan bahu awak tuk saya sandarkan kepala saya. Macam-macam lagi yang awak buat tuk saya :') terima kasih sangat-sangat awak. Kenangan ngan awak memang cukup membahagiakan saya :'). Saya tahu hubungan kita masih terlalu awal, tetapi saya akan cuba tuk kekalkan hubungan kita. Saya nak jadi yang terbaek untuk awak. Kita masing-masing tao kisah silam antara kita. Kita dah berpesan pada diri, akan melupakan segala perkara lalu dan cuma jadikan sebagai kenangan dan peringatan.

Awak....awak.. saya rindu awak.. hiks.. ta malu betul saya nie enn cakap at sini. Hehe.. tapi apa yang saya cakap, itu sume dari hati saya taw awak :'). Nak jer saya bagi tahu satu dunia yang saya sayang awak dan rindu awak setiap masa. Haha. Gile.

Oke la, mahu tidur :') sok kejer
Selamat malam, sweet dream :')

Labels: , , , , , , ,



Before You leave my page, PLEASE click my Nuffnang for supporting on my wedding collection. T.Q :)