zeeyta sam

The Writer





Hello and Welcome to My Official Blog fat zomba(s). Ku bukan lah writer yang terkenal, just writer untuk diri sendiri sahaja. I just shared what I like and feel. Put your own words. I hope you like my new skins. Thank you :)

Travel This Site



The Cbox Song



♦ URL blog wajib ade not email
♦ Harsh words & Anon not allowed


Please Click my Nuffnang for Supporting on My Wedding Collection. T.Q :)




Credits


This skin is made by : Mrs AF
Some helped from :
Unnie Atiqah
Some coding from :
Fatin Hazwani
Using basecode :
Aishah Baharudin

All rights reserved ® zeeytasam 2011 - 2012


PEPLUM


Sunday, January 6, 2013 Sunday, January 06, 2013 6 Atashinci(s)

Assalamualaikum

Bismillah

Hye..hye..hye *^____^*
apa khabar semua :) Hari ni Zeeyta mao update blog Zeeyta (^_^) tengah free leyh la nak update blog. Kalau busy jangan harap la nak update blog. Sebab malas nak karang ayat..huhu tapi arini tak tao nak karang cter ape, just nak share bout PEPLUM dress (^_^). PEPLUM dress nie tengah top kan sekarang. Kalau sebelum nie orang tak pandang PEPLUM dress, but now masing-masing nak dapatkan nye. Macam-macam corak dan bentuk PEPLUM dress yang ade sekarang. Ade yang custom maid and ready maid :'). Tinggal tengok mane yang berkenan kat hati jer :D hehe. Bila tengok PEPLUM dress nie memang sweet sangat sampai Zeeyta leyh cakap, OMEIGOD...!! I lurve too much PEPLUM dress (>.<)





 Before orang laen pakai PEPLUM dress, Zeeyta da pakai dulu 2 past year. PEPLUM nie da femes at KOREA dulu sebenarnyer :') PAstu start hujung taon lepas baru kat Malaysia femes (^.^) Masing-masing berebut nak dapatkan PEPLUM dress yang sweet-sweet kan.. hehe



Thank for reading *^_^*


Labels: ,



Before You leave my page, PLEASE click my Nuffnang for supporting on my wedding collection. T.Q :)