zeeyta sam

The Writer





Hello and Welcome to My Official Blog fat zomba(s). Ku bukan lah writer yang terkenal, just writer untuk diri sendiri sahaja. I just shared what I like and feel. Put your own words. I hope you like my new skins. Thank you :)

Travel This Site



The Cbox Song



♦ URL blog wajib ade not email
♦ Harsh words & Anon not allowed


Please Click my Nuffnang for Supporting on My Wedding Collection. T.Q :)




Credits


This skin is made by : Mrs AF
Some helped from :
Unnie Atiqah
Some coding from :
Fatin Hazwani
Using basecode :
Aishah Baharudin

All rights reserved ® zeeytasam 2011 - 2012


Alhamdulillah


Thursday, June 6, 2013 Thursday, June 06, 2013 0 Atashinci(s)

 





Syukur Alhamdulillah, walaupun masa nampak singkat tapi dah pelbagai onak duri, liku-liku kehidupan yang berlaku dalam hidup. Gelak tawa, suka duka, nangis-nangis, bahagia, gembira, semuanya lah ku rasa dalam 10 bulan ni. Tapi tetap tenang menjalani kehidupan seperti orang lain. Kata orang, tak semestinya kita happy, muka selalu senyum tidak pernah rasa kesedihan. hikss. Typu jer tu semua. Tak kisah lah siapa pun antara kita, pasti akan rasa suka duka tu dalam kehidupan seharian. Mungkin orang nampak kita gembira tapi orang tak nampak hati kita gembira atau tidak kan.



Mugkin kita gembira sebab nak sorokkan kesedihan yang kita alami tu. Siapa tahu. hehehe. 10 bulan tu lama jugak taw..! Huhuhu. Tapi dengan 10 bulan tu membuatkan diri kita lebih matang sebenarnya. Matang dengan fikiran disebabkan oleh masalah/ujian yang melanda dalam masa itu. And one more thing must remember, Allah beri Ujian/Dugaan pada kita sebab Dia sayang pada kita. Allah nak kita selalu dekat denganNya. Hebat bukan. Sepatutnya kita bersyukur sebab Allah sayang kita. Allah sentiasa ada di sisi kita. Mari kita renungkan dan muhasabahkan diri kita.



Harap Allah permudahkan segalanya untuk diriku untuk menjalani kehidupan seterusnya.
Berharap dirikiu lebih tabah dan sabar meranjau onak duri dalam kehidupan.
Kata orang sabarlah jika dilanda musibah, pasti suatu hari nanti kemanisan akan datang pada kamu.



Setiap orang Allah berikan lain-lain dugaan/ujian dalam kehidupan.
Tapi, kita berdoalah selalu agar semuanya dipermudahkan.


Dalam masa 10 bulan ni jugak lah ada seorang insan yang sanggup susah senang bersamaku. Tempat mengadu tak kisah lah gembira ke, sedih ke, semuanya ku luah dan kongsi bersamanya. Seperti tiada rahsia. Nasib baik S.A.B.A.R. huhuhu. Alhamdulillah. Terima kasih ;D terharu sesangat taww :'). Harap insan nie akan setia menemaniku hingga hujung nyawa :'D


Labels:



Before You leave my page, PLEASE click my Nuffnang for supporting on my wedding collection. T.Q :)