zeeyta sam

The Writer





Hello and Welcome to My Official Blog fat zomba(s). Ku bukan lah writer yang terkenal, just writer untuk diri sendiri sahaja. I just shared what I like and feel. Put your own words. I hope you like my new skins. Thank you :)

Travel This Site



The Cbox Song



♦ URL blog wajib ade not email
♦ Harsh words & Anon not allowed


Please Click my Nuffnang for Supporting on My Wedding Collection. T.Q :)




Credits


This skin is made by : Mrs AF
Some helped from :
Unnie Atiqah
Some coding from :
Fatin Hazwani
Using basecode :
Aishah Baharudin

All rights reserved ® zeeytasam 2011 - 2012


welcome 2014


Wednesday, January 1, 2014 Wednesday, January 01, 2014 0 Atashinci(s)

Assalamualaikum,


Mulakan pagi di tahun baru 2014 dengan ucapan Syukur Alhamdulillah kerana hingga sekarang masih lagi dapat menghirup udara segar, masih lagi bernafas, dapat jejakkan kaki ke dunia baru. Masuk jer dunia baru, azam pun baru. Tetapi kenangan di tahun 2013 tetap segar dalam ingatan. 

Ayuh kawan, tahun 2014 kita perbaiki diri kita ke arah yang lebih baik. If kita tak berazam di awal muharam haritu, now we start in open new year. In shaa Allah dengan keazaman yang kita ada dan usaha yang kita lakukan pasti akan berhasil azam kita itu.  Lakukan perubahan itu sikit demi sedikit. Masuk tahun baru je, dunia dah baru, usia pun dah meningkat, kematian pula semakin dekat, tapi adakah amalan kita juga meningkat? dan pintu taubat masih lagi terbuka. Dunia baru ni, marilah kita sama-sama perbaiki diri ke arah yang lebih baik.





Usia dah meningkat ni, harap-harap tahun ni Allah kabulkan permintaanku yang aku ingin sangat kecapi. Rancangan Allah kan sebaik-baik perancangan. Kita cuma mampu merancang tetapi Dia yang menentukan segalanya. Niatku cuma satu, dan hanya Allah saja yang tahu :')



SELAMAT TAHUN BARU 2014
Selamat datang ke dunia baru
Selamat datang ke alam baru
Selamat datang ke hari tua
Selamat datang ke kehidupan baru

Moga kehidupan kita di dunia baru ini lebih di berkati.




Before You leave my page, PLEASE click my Nuffnang for supporting on my wedding collection. T.Q :)