zeeyta sam

The Writer





Hello and Welcome to My Official Blog fat zomba(s). Ku bukan lah writer yang terkenal, just writer untuk diri sendiri sahaja. I just shared what I like and feel. Put your own words. I hope you like my new skins. Thank you :)

Travel This Site



The Cbox Song



♦ URL blog wajib ade not email
♦ Harsh words & Anon not allowed


Please Click my Nuffnang for Supporting on My Wedding Collection. T.Q :)




Credits


This skin is made by : Mrs AF
Some helped from :
Unnie Atiqah
Some coding from :
Fatin Hazwani
Using basecode :
Aishah Baharudin

All rights reserved ® zeeytasam 2011 - 2012


zakiah Hanimin green weeding


Thursday, February 3, 2011 Thursday, February 03, 2011 0 Atashinci(s)

TIP TOP..SUPERB ;)

Saya tak sangka member rapat time sekolah menengah dah kawen, kawan suka dan duka, kawan bertepuk tampar, makan sama2, study sama2, everything we make must same. I dont belived..!!! 
Anyway, CONGRATULATIONS fwenz. Hope weeding ni kekal hingga ke akhir hayat :) AMIN..!!


SERIOUSLY,
ko memang dah nampak laen Anim..!! different your face. makin tembam yer ko ni.. hehehe
maklumlah, orang tengah bahagia, memang macam tu kan3 ;)







Ni sume member2 lama time sekolah rendah sampai sekolah menengah and sampai sekarang.
FOREVER AND EVER

Actually kami sumer ni dah lama lost contact lepas last SPM.
masing-masing bawa haluan sendiri, ade yang sambung study, ader yang kejer.
So contactt pown dah tukar and then xder calling2 bg tau. huhu

BUT
dapat contact lagi ngan member lama after join FACEBOOK. huhu.
Maybe tanpa adernyer FACEBOOK kitorang xdapat contact lagi kowt.

SO, we must SAY THANK too FACEBOOK b'cz dah tolong kita cari teman lama2 kiter.
hehehehe

THANKS A LOT FACEBOOK ;)
I LURVE U..MMUAHX

Labels: ,



Before You leave my page, PLEASE click my Nuffnang for supporting on my wedding collection. T.Q :)