zeeyta sam

The Writer





Hello and Welcome to My Official Blog fat zomba(s). Ku bukan lah writer yang terkenal, just writer untuk diri sendiri sahaja. I just shared what I like and feel. Put your own words. I hope you like my new skins. Thank you :)

Travel This Site



The Cbox Song



♦ URL blog wajib ade not email
♦ Harsh words & Anon not allowed


Please Click my Nuffnang for Supporting on My Wedding Collection. T.Q :)




Credits


This skin is made by : Mrs AF
Some helped from :
Unnie Atiqah
Some coding from :
Fatin Hazwani
Using basecode :
Aishah Baharudin

All rights reserved ® zeeytasam 2011 - 2012


.Saya sayang IBU.


Wednesday, March 16, 2011 Wednesday, March 16, 2011 4 Atashinci(s)

Hye. kembali lagi ngan contest..hehehe. Yesterday ZT baru jer join contest definisi cinta. Arini join lagi contest yang laen iaitu saya sayang ibu from blog heryrun-miey :). Nak tahu lebey lanjut datang lah ker belog heryrun-miey
*
*
*
Lets doing this contest :) ngeee~!!. 

"Saya sayang Ibu sayer". Satu tajuk contest yang amat menarik sekali dari pandangan ZT. ZT pasti kamu sumer mesti sayang sangat kat Ibu kamu kan. ZT suker sangat ngan contest ni sebab contest ni memang kena/tepat sekali ngan ZT ;). Nak tahu naper..?? sebabnyer, ZT panggil ibu ZT dengan panggilan ibu ^^,) hehehe. Sebab tu ZT suker sangat ngan contest ni. 




i love my mum a lots ;)

ahaa.. gambar ni yang ZT letak. ZT pilih gambar ni sebab time ni ZT kish ibu ZT ;). Sesuai x ngan contest ni.. hehehe..


TO IBU:
satu, satu, saya sayang ibu.
dua, dua, saya sayang ibu.
tiga, tiga, saya sayang ibu.
satu dua tiga saya sayang ibu.

Ibu, kaulah ratu dihatiku.
kaulah sinar kehidupanku.
aq berbangga kerana kau adalah ibuku.
kau sentiasa memahamiku.
kau sentiasa berada di sisiku di kala aq kesedihan,
kesusahan.
senang susah,
suka duka,
kita lalui bersama, ibu.
aq sangat sayang sama kamo ibu.
sayang sangat-sangat.
jasamu akan ku kenang selamanya.
kerana jasamu kepadaku amat tinggi nilainyer.

*
*
*
setakat itu sahaja ZT ingin kongsi tentang contest ni.
Sebelum tu ZT nak tag kat 2 orang blogger iaitu sowang laki n sowang gurlz.
syafik
fana

p/s: selamat malam & selamat mengikuti contest ni ;)

Labels: ,



Before You leave my page, PLEASE click my Nuffnang for supporting on my wedding collection. T.Q :)