zeeyta sam

The Writer





Hello and Welcome to My Official Blog fat zomba(s). Ku bukan lah writer yang terkenal, just writer untuk diri sendiri sahaja. I just shared what I like and feel. Put your own words. I hope you like my new skins. Thank you :)

Travel This Site



The Cbox Song



♦ URL blog wajib ade not email
♦ Harsh words & Anon not allowed


Please Click my Nuffnang for Supporting on My Wedding Collection. T.Q :)




Credits


This skin is made by : Mrs AF
Some helped from :
Unnie Atiqah
Some coding from :
Fatin Hazwani
Using basecode :
Aishah Baharudin

All rights reserved ® zeeytasam 2011 - 2012


haruskah aku memilihnya..?


Wednesday, May 9, 2012 Wednesday, May 09, 2012 0 Atashinci(s)


Ya Allah, andai dye yang ditakdirkan jodohku
Maka kau dekatkanlah ia padaku dan mudahkan lah segala urusan bagi kami.
Aku redha atas ketentuanmu. Aku akan terima apa adanyer dye.
Aku akan cuba yang terbaek untuk dirinya.
Kau bagilah aku petunjukmu agar aku tidak tesalah langkah.
Aku tao tak sume manusia perfect.
Selama nie pelbagai dugaan yang Kau berikan padaku.
Aku terima dengan hati terbuka walaupown sangat perit untuk aku menanggung.
Hanya-Mu yang tao bagaimana sakitnye, hancurnye hati aku pada masa tu.
Dulu aku berusaha sedaya upayaku,
tetapi kiniku pasrah pada-Mu segalanya.
Seandainya dye terbaek untukku, Kau mudahkanlah urusan bagi kami,
tetapi seandainya dye bukan yang tebaek untukku,
Kau bagilah aku jalan penyelesaiaan untuk mengakhirinya dengan baek.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Memang hatiku penah hancur sebab lelaki. Zeeta ngaku.

Actually
Bukan mudah untuk menerima orang baru tuk menggantikan yang mula-mula. 
Sebab yang mula-mula tu la first love kter. First love nie gak la yang da buka pintu hati kter kan tuk bercinta. Kalau setia & jujur hingga akhir hayat, syukur Alhamdulillah. Jika dapat berjumpa orang kedua sekalipown, tak mudah sebenarnya tuk lupakan yang kedua.

Tetapi,
Biler kter da mula sayangkan orng kedua lebeyh dari yang first love tu then dapat lupakan first love kter tu, nengok-nengok second love pown same macam first love, ehurmmm,, mang hancur giler la aty. Nak menyesal da xleyh, nak undur balek pown da x leyh. Yang leyh cuma dijadikan sebagai pengajaran dan peringatan and langkah berjaga-jaga dalam memilih pasangan.

Bagi Zeeta la kan, kalau Zeeta dalam situasi macam nie, Zeeta akan serah pada takdir & mohon pada Tuhan semoga Tuhan bagi Zeeta orang ketiga muncul tuk leraikan masalah nie. Kater orang, bercinta lepas kawen =) . Rase macam best ngan tak best kan. Hhuhuhu.. Macam cter Vanilla Coklat pulak kan. Kalau Zeeta la, biarlah orang ketiga tu muncul dan lamar Zeeta jadi suri hati dye. Dari ctu kiter nampak keikhlasan dye. Walaupown kenal tak lama tapi dye ingin jadikan kter sebagai pemaisuri hati dye bukan sekadar suke-suke. Da kawen, sumer da halal, orang takesah & tak ngumpat. Mungkin bagi orang laen, bercinta lepas kawen x best kan. towl x..?? heeee... pendapat orang laen-laen kan ^____^

So kte renung-renungkanlah kiter nie macam mana. Tak sumer orang perfect. Sumer orang pasti penah wat silap. Peluang boleyh bagi, tapi kena tengok gak, orang tu betowl-betowl menyesal or tak =). Kalau bagi peluang then maseh wat silap yang berulang banyak kali, baek tinggalkan jer. Satu ary nanti pasti dye akan menyesal juga =) . InsyaAllah. Aper-aper pown, senantiasa berdoa pada Tuhan agar memelihara kter & memberikan jodoh yang terbaek untuk diri kter ^____^

Terima kaseh sudi baca =)

Labels:



Before You leave my page, PLEASE click my Nuffnang for supporting on my wedding collection. T.Q :)